2012-08-08 @ 15:02:00

Hur det ligger till. Typ.

Jag tror inte någon av er lyckats missa det faktum att jag varit lite frånvarande här till och från den senaste tiden. Anledningen till det är inte att jag saknar en ledig stund, inte heller att jag fattas något att skriva om. Ska sanningen fram har jag undvikit bloggen så mycket jag kunnat under den senaste tiden.
 
Jag har inte lyckats sätta några av mina tankar och känslor i ord, inte heller velat göra det. Det finns så fruktansvärt många faktorer som spelar in i att jag känner som jag gör, eller kanske inte gör. Jag vet helt enkelt inte, och för mig finns det ingen vinning i att blotta mitt innersta här, på en öppen blogg. För min del kommer det inget positivt ur att kräka av mig allt, snarare är det så att jag har att förlora på det. Det har helt enkelt känts bättre för mig att backa av lite härifrån, försöka andas och samla tankarna. Dessutom har jag haft en sån enorm skrivarkramp så ni anar inte.
 
Jag kommer uppdatera så mycket jag vill och kan i framtiden, alltså är det inte tal om någon direkt bloggpaus från min sida inte. Jag hoppas att ni fortsätter kika in och peppa mig precis som vanligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback