2012-08-03 @ 14:38:18

Inför morgondagen

Ikväll ska Blezter ridas, badas och sakerna putsas. Imorgon är det nämligen dags för tävling i Perstorp där vi ska hoppa en 90. Tror jag har bestämt vad vi ska ha på oss, däremot har jag lite problem med att bestämma om han ska vara knoppad eller ej. Tycker han gör sig bra i både knoppad och utsläppt man men kan tänka mig att det blir snyggare med luvan om han är knoppad. Jisses vilka i-landsproblem jag har! Haha
 
Har checkat startlistan inför morgondagen för att försöka planera hur tidigt vi behöver köra. Förhoppningsvis kommer vi köra ifrån stallet vid 7:45 och landa framme i Perstorp vid 8:30. Lastar ut och går banan i lugn och ro för att sedan vid 9-tiden rida fram. Startar som nr 20, alltså närmre halv 10-tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

knoppad om du ska ha luva tycker jag! Lycka till

Svar: Tycker också det är snyggast så, fast nu blev det att jag skippade både luva och knoppar... HahaTack! :D
fridaelmlund.blogg.se

2012-08-03 @ 21:29:35
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback