2012-09-01 @ 13:00:00

Produktrecension; Expert X-country

För drygt två månader sedan köpte jag hem ett par "no turn-boots" från Hööks, kallade Expert X-country. Har länge varit inne på att köpa likadana från PC, men då de kostade mer än dubbelt så mycket som X-country valde jag att prova dessa i första hand.
 
Än så länge är jag nöjd, åtminstone i det stora hela! De har hållit bra i tvätten (tvättmaskin), inte dragit på sig några som helst skador efter tramp och sitter allt som oftast stilla och bra. Är även mycket lätt att borsta bort leran när den torkat.
Har hänt två gånger att de snurrat sig lite, men om det är på grund av passformen eller för att jag inte spände dem ordentligt dessa gånger är svårt att säga. Hur som helst tycker jag att de varit mycket prisvärda och funderar på att köpa mig ett par svarta också så småningom, för hemmabruk.
 
Sammanfattning: Nöjd, ges 4 av 5 toasters!
 

Kommentarer
Postat av: EBBA

vad är boots bra för? :)

Svar: Skyddar om hästen trampar sig :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-09-01 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback