2012-08-04 @ 16:45:25

Resultat från Perstorp

Vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen, men nöjd, det är jag inte.
 
Han kändes lite slö och off på framridningen och jag fick inget riktigt go i honom. Att där var väldigt många hästar inne kan ha påverkat en hel del då han både ogillar möten och är lite bakskygg, ingen höjdare alltså. Om jag säger att det var skönt att komma in i lugnet på framhoppningen, så kan ni tänka er hur stressat det kändes inne på framridningen..? Haha
 
Tycker han hoppade fint inne på framhoppningen, väldigt okompicerat, runt och lugnt hela tiden. Väl inne på banan funkade det inte, vet egentligen inte riktigt vad som gick fel men jag fick ingen bra känsla över huvudtaget. Allt kändes tungt och framåt/neråt. La honom tillräckligt bra för att han skulle klara hinderna, trots det lyckades han peta ner två bommar. Första rivningen lägger jag helt på honom och hans slarv, den andra var faktiskt mestadels hans fel och kanske lite mitt. Lägger sällan skulden på hästen, men detta var hans röra. Jag vill så gärna hjälpa honom så mycket jag bara kan, kanske lite för mycket? Johan är på mig om att jag måste låta honom ordna upp sin egen röra, vilket jag håller med om, men det är så svårt. Curlingkvasten måste helt enkelt hamna i garderoben, och det snart.
 

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

Du jag skickar bilderna till dig imorgon, har inte alls haft tid idag :O men skriv till mig imorgon så fixar vi det, du kan skicka sms eller något så ser jag det snabbare! :D

2012-08-04 @ 23:37:17
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback