2012-08-19 @ 18:43:25

Söndag

Precis hela dagen har gått åt till stallet på ett eller annat sätt. Som jag nämnde för någon dag sedan har jag haft helgen i stallet, alltså alla fodringar och in-/utsläpp. Tycker det är så himla mysigt att gå runt där och pyssla, speciellt fodringarna tycker jag om. Hästarna blir så glada när man dyker upp för att fodra, framförallt på morgonen, och det är väldigt mysigt att höra alla hästarna tugga på sitt hö. Måste nog ändå vara något av det mest rogivande som finns?
 
För att återgå till dagens händelser så har jag och duktiga pappa fixat med den nya sadelkammaren i ganska många timmar. Var väl mest så att han skruvade och jag pekade, men ändå. Haha
Har funderat rätt mycket på hur man skulle kunna använda utrymmet på bästa sätt och måste säga att jag har lyckats klura ut det hela bra. Det var svårt (läs: omöjligt) att ta några bra bilder där inne så när vi kommit i ordning ordentligt kommer jag visa er en film på hur där ser ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback