2012-12-06 @ 21:13:26

Torsdag

Jag sitter just i denna stund nerbäddad under täcket med go musik i öronen, detta i hopp om att återfå lite värme i kroppen. Har varit genomkall hela dagen så det skulle absolut sitta fint med lite upptining såhär på kvällskvisten.

Uppdateringen kan förhoppningsvis vara tillbaka till det normala redan imorgon då jag även ska försöka skriva ihop lite inlägg inför helgen. Jag har stallet denna helgen, vilket innebär att jag tar alla fodringar och in-/utsläpp under hela helgen, samtidigt som jag ska stå som funktionär på klubbens regionala storhästhoppning under söndagen. Utöver det ska (såklart) min fina häst tas om hand, så sag vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer ha att blogga då. Med andra ord så är detta med tidsinställda inlägg verkligen guld värt! :D
 
Vad gäller Blezter så rullar saker och ting på, det finns inte så mycket mer att säga om saken. :)
 
Får försöka klicka lite nya bilder i dagarna, för såhär kan vi ju inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback