2012-02-06 @ 08:01:00

Årets första tävling!

Fastän Blezter än är långt ifrån en tävlingsform har jag ändå min första "tävling" inplanerad!

I början av mars så är det dags för den årliga skoltävlingen och tanken var från början att jag skulle rida ett program med Blezter, men som ni vet lär det knappast bli av. Jag har missat tävlingen de två första åren så detta med skadan kändes utan tvekan lite extra tråkigt då.

Men
, nu är det hela så pass grymt bra att min kompis Philip frågade mig om jag ville starta hans ena häst - vilket jag såklart vill! :D Så vi kommer hoppa en klass tillsammans på skoltävlingen, vilket kan bli mycket spännande då jag inte hoppat sedan september (?) och dessutom aldrig suttit på hästen haha!

Hur som helst, detta ska bli riktigt roligt! :D

Bild lånad från Philips FB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback