2012-02-27 @ 11:54:41

Jo, jag lever

Anlednigen till att det stått så stilla här är att jag haft ganka fullt upp med två skolarbeten som måste vara inne idag, samt att det har varit väldigt svårt att hitta någon som helst inspiration nu när jag inte rider Blezter (eller gör mycket annat med honom för den delen heller), men förhoppningsvis blir det ändring på det snart. Men att sitta och skriva att jag har ryktat honom och att det gick bra bara för att få fram någon som helst uppdatering känns inte så himla roligt, och jag tror faktiskt att det är bättre att inte uppdatera alls då? ;)

Igår var jag på äntligen på GHS och helt ärligt har jag nog aldrig spenderat så här mycket tid på läktaren innan! Trots det fick jag med mig en del fina saker hem, och alla är jag galet nöjd med! :D Ni kommer såklart få se bilder senare!


Blezter som 3-åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback