2012-02-21 @ 19:53:53

Svar på frågestunden - del 2

Har helt glömt bort att posta detta inlägget, men här kommer det!

Vilket bett använder du till Blezter?
Svar; Jag rider honom på tredelat eggbett, rakt tränsbett eller ponnyhack. Dock fungerar inte hacket till Dyon-tränset så det kan jag tyvärr inte använda för tillfället...


Vad tycker du om western? :)
Svar; Tycker western är häftigt! När det är amatörer som rider är det inte så roligt att titta på kanske, men när det är någon riktigt duktig kan det vara hur jäkla fräsigt som helst :D


Hur hanterar du anonyma/elaka kommentarer?
Svar; Över lag har jag väldigt snälla och bra bloggläsare, och när där trillar in elaka kommentarer så brukar jag helt enkelt bara ignorera dem. De raderas aldrig, men är de kränkande mot mig eller någon annan så godkänns de inte :)


Är du värsta snillet i skolan? ;)
Svar; Jag har bra betyg, men något snille är jag nog inte ;) haha


Om du fick välja en av storbloggarnas hästar, vilken skulle du ta? :D

Svar; Det hade nog fått bli någon av Kristina Wargs hästar! Antingen Quidam eller Pepsi (som jag för övrigt varit ganska kär i under ett bra tag)

 

 

Hur hög är Blezter?

Svar; Skulle gissa på att han är runt 166 cm :)

 

 

Vad är det högsta du hoppat med honom och hur högt har du/han tävlat?

Svar; Blezter har hoppat enstaka hinder på 1 m (som 4-åring) och är tävlad i 90, jag har tävlat upp till 1,10 :)

 


Vilken är den största, minsta och mest välutbildade hästen du ridit? :D

Största: Om det räknas med att ha skrittat hästen så var det Tonic, runt 183 cm i mkh. Om inte så var det förmodligen Gubben (181 cm?) som jag red på ridskolan ett par gånger :)

Minsta: Måste vara Sara! Minns inte alls hur liten hon var, men en liten shettis iaf ;) Haha

Mest välutbildade: Limbo! Gått både 1,50 hoppning och S:t Georg dressyr - det ni ^^,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback