2012-01-22 @ 11:29:18

Fixar och trixar

Eftersom jag har "jouren" i stallet i helgen finns det inte så väldigt mycket mer för mig att göra än att befinna mig just där, eller vara hemma såklart. Så jag roar mig med att plugga och fixa med bilder, det ena är ju lite roligare än det andra haha
Jag har bilder från ett par tävlingar i höstas/vintras som jag antingen inte haft tid att lägga upp eller rent av glömt bort, så det är hög tid att sätta igång med det nu! :)

Kanske borde fixa till hemsidan och bloggen en dag när jag har tid också..?

ÅPK, september -11


Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: hahahaha! den är så fruktansvärt ful! xD jag kan inte förstå hur hon tog sig över det, haha!

2012-01-22 @ 12:04:37
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback