2012-01-14 @ 12:21:34

Provat tränset

Eftersom tränset dök upp igår kunde jag äntligen börja skritt Blezter igen! Anledningen till att han fått stå sedan vi bestämde oss för att skaffa ett Dyon the Difference är helt enkelt den att jag kände att det inte fanns någon positiv effekt av att skritta/använda vanligt träns - om problemet nu ligger där jag tror.

Först och främst måste jag säga att det var ett helt projekt att sätta på tränset, ja herregud vad jag fick tänka till haha! Fast det är garanterat något som kommer gå som smort när jag väl får in ett system i det hela, men just igår var det inte det lättaste jag gjort. Som tur är så stod Blezter som ett ljus när jag försökte få rätt på det hela, vilken guldklimp han är! :D

(Jag spänner gärna remmarna lite lösare när jag tränsar men eftersom det resulterade i att tränset gled (se på bilden) så får jag helt enkelt spänna det lite hårdare, för sådär kan det ju inte se ut ^^,)


Jag ska fixa en bättre bild på tränset idag (om jag kan få när det sitter på vet jag inte...) men det här duger så länge! :D

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Snyggt!! :)



Vilket problem då? :o Alltså, vilket problem är kopplat till tränset?

2012-01-14 @ 17:04:14
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Lina

förlåt.. men du har kopplat det fel.. haha, känner mig så petig men så som kryssrämmen sitter på din bild så trycker den på hans strupe (i princip alla som äger tränset sätter det fel)

jämför med hur det sitter på din bild och på Dy'ons bild och läs deras instruktion och beskrivning på deras hemsida så får du fram effekten som tränset verkligen ska ge! :)

2012-01-14 @ 18:26:24
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL LINA



Faaast där står ju i inlägget att det gled? :)

2012-01-15 @ 09:50:57
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser ut som han stryps faktiskt , inte bra bild

2012-01-15 @ 15:54:07
Postat av: Anonym

Det ska inte glida om det är kopplat rätt :p

2012-01-15 @ 18:38:18
Postat av: philip

men orka bry sig liksom,vafan frida skrev ju att hon spänt det löst hurfan ska det då kunna "strypa" honom ,herregud !!!!

2012-01-19 @ 01:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback