2012-07-21 @ 13:00:00

Det är fortfarande konstigt

De läsare som hängt med ett tag kanske minns att jag i vintras jämförde min egna Blezter med Alexandras Pikachu och hur dessa två bar upp  en och samma ryttare? Visserligen var Blezter lite halvklen när de bilderna togs, men det var ändå lite roligt att se hur olika kroppstyper påverkar det estetiska. Om ni har missat det kan ni kolla här.
 
Som en liten fortsättning tänkte jag jämföra Blezter med en nordsvensk i stallet, Wilmer, som faktiskt inte är så mycket högre än Blezter. Kanske är han tom lite lägre? Även om vinklarna inte är exakt likadana tycker jag det är tillräckligt bra för att visa på den enorma skillnaden mellan de två. Nu är jag kanske lite udda, men helt ärligt tycker jag det är rätt roligt att göra såna här jämförelser!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback