2012-07-31 @ 13:30:00

En styrka

Jag har alltid varit väldigt kritisk mot mig själv och ofta fokuserat allt för mycket på vad som varit mindre bra, istället för att känna glädje och stolthet över det som faktiskt är bra. På senare tid har jag dock blivit bättre på att se mina styrkor, och därigenom kommit fram till hur jag kan använda dem till att jobba med mina svagehter.
 
En av mina största styrkor är min blick. Har alltid haft en bra "grundblick", både över hinder och när jag rider på marken, men känner att jag förbättrat den ännu lite mer under det senaste året. Allt som oftast är den riktad mot nästa moment, vad det nu än är, och det känns faktiskt väldigt skönt att slippa tänka på det.
 
 
Vad har ni för stora/viktiga/bra styrkor? :D

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

Min blick rent ut sagt SUGER när jag rider vanligt, dvs rider ut, dressyr osv. Dock när jag hoppar så har jag alltid full fokus på vart jag ska och var nästa hinder är, så i hoppningen så har jag faktiskt fått mycket beröm för min blick! :D men annars är den rätt ner i backen för det mesta.. haha!

Svar: Bra att den sitter i hoppningen! :D
fridaelmlund.blogg.se

2012-07-31 @ 15:19:06
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: Julia

Jag rider känsligt och har en fin hand.

Svar: Låter super!
fridaelmlund.blogg.se

2012-07-31 @ 16:15:26
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback