2012-07-06 @ 10:58:54

God morgon!

Sov någon timme längre i morse än vad jag planerat, men så kass jag kände mig när jag vaknade från början så var det väl lika bra att bara somna om. Kommer bunkra upp med lite Alvedon så ska jag nog klara mig genom veckan haha
Ytterligare lite packning ska fixas, men efter det är jag så gott som klar för avfärd :)
 
Ska alldeles strax åka upp till stallet för att säga hej då till min fina häst. Har sagt det innan men säger det igen; det är inte klokt vad jag kommer sakna honom! Antalet tillfällen jag åkt ifrån honom mer än en dag kan lätt räknas på en hand, så det känns verkligen konstigt.
 
 
Ny ärmlös blus som inhandlades för 2 (?) dagar sedan

Kommentarer
Postat av: Hanna - bloggtävling om magic brush!

sv: vad kul :D jag sökte men fick ingen plats :(

2012-07-06 @ 11:43:49
URL: http://thirtyeight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback