2012-07-19 @ 13:00:00

Hippo Top Müsli

Som jag skrev igår samlade jag på mig en hel del foderprover nere i Falsterbo, mest för att få flera olika att välja mellan. Hade visserligen inte tänkt prova mer än 1-2 sorter på honom, men ändå.
Efter att ha pratat med personalen i de olika montrarna fastnade jag mest för Hippos havrefria müsli, Top Müsli. Vill ni läsa mer om det, klicka här.
 
Började lägga in müslin försiktigt i foderstaten i måndags så det är fortfarande för tidigt att säga ifall den har någon verkan. Än så länge verkar Blezter iaf gilla den, och det ska bli kul att se om den fungerar! :D
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Vi har också börjat ge till våra, men mamma har redan köpt en hel säck haha!

2012-07-19 @ 17:49:28
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback