2012-07-24 @ 09:00:00

Nästa tävling

Nu är nästa tävling äntligen bestämd! Den 4/8 styr vi bilen mot Perstorp för att hoppa en 90-klass, och om allt går som det ska kommer vi därifrån med en riktigt bra runda i bagaget.
 
När jag tänker på det har jag funnits på plats under Perstorps augustitävlingar de senaste 3-4 åren, antingen som ryttare eller funktionär. Tävlade visserligen för dem i 2 år, så själva funktionärsbiten är väl inte så konstig, men ändå. Har iaf inga planer på att sluta komma dit, för utetävlingarna de håller har alltid varit väldigt bra!
 
Sist vi var i Perstorp, aug-11

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

Jag ska med Josse dit för hon ska hoppa Bollen där i samma klass som dig! & kameran är med, så jag kan fota dig också om du vill! :D

2012-07-24 @ 23:32:52
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback