2012-07-04 @ 16:03:18

Stressigt värre

Även denna dagen består av förberedelser inför Falsterbo-veckan, och jag börjar känna mig lite stressad nu. Känns som om jag inte har koll på någonting, har inte ens börjat tvätta saker jag ska ha med mig. Jisses vilken panik kontrollfreaket Frida bygger upp inombords! Allt ska packas, saker ska tvättas och en massa i stallet måste förberedeas. Har även lite saker som jag måste köpa innan det bär iväg. Aaah!
 
Har i alla fall skrivit en rad tidsinställda inlägg som kommer upp under dagarna jag är borta, dock kan ni inte (så vida jag inte får rätt på alla datorproblem) förvänta er att det blir riktigt så bra uppdatering som det i vanliga fall är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback