2012-07-02 @ 16:00:00

Tips?

Startskotten för Falsterbo Horse Show kommer allt närmare och redan på fredag bär det av för min del. Jag har en hel del som behöver ordnas innan dess, bland annat ska jag försöka få ihop till ett par tidsinställda inlägg som dyker upp när jag är borta. Vet tyvärr inte hur min tillgång till internet kommer vara, och eftersom appen inte fungerar finns det risk att det annars gapar väldigt tomt här. Har ni några önskemål om i princip vad som helst tar jag mer än gärna emot dessa, om inte får jag försöka hålla mig till de få idéer som snurrar i huvudet just nu!
 
Som sagt, har ni något tips, så berätta gärna för mig!
Mvh desperatbloggare.se
 
Hoppas verkligen på lika fint väder i år!

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: awh tack så mycket! :D

du kan få komma och prova min galenpanna någon dag om du vill ;) haha!

2012-07-04 @ 00:33:59
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback