2012-06-13 @ 12:08:22

Ändrade tävlingsplaner

En av mina hemläxor från förra träningen var att kolla upp tävlingar som kan tänkas passa mig och Blezter, och såklart åka ut på dem. För att komma vidare i utvecklingen (vi står inte stilla, absolut inte, men för att ta det ett steg längre) så behöver vi få komma ut och stöta på en massa "läskigheter". Satte förra veckan ihop en liten preliminär tävlingskalender som sträcker sig över sommaren för att lättare få en överblick på det, men redan nu kan jag berätta att den har ändrats.

Det blir ingen dressyrtävling på lördag (innerst inne hade jag nog inte vågat åka dit än haha), istället kommer vi åka på en P&J i Kågeröd på söndag! Jag har inte bestämt några höjder ännu utan tänkte diskutera med Johan ikväll, men det lutar åt antingen 70-90 eller 80-1m :)


foto; Kajsa Ailm

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Tycker du kan vara med på össjös ist på måndag :D

2012-06-13 @ 23:00:00
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback