2012-06-11 @ 14:44:09

Beställt hem!

Jag har alltid varit lite svag för luvor, inte minst de från Equiline. Stilrena men ändå exklusiva på något sätt!

Under de senaste dagarna har jag velat fram och tillbaka om jag ska ta och beställa hem en sådan eller inte, största problemet låg i att jag var rädd att den inte skulle fungera tillsammans med mitt the Difference. För tillfället är det i stort sett det enda träns jag använder (har ridit på vanligt två gånger, skrittade då ut på långa tyglar och hack) och även om det är möjligt att jag i framtiden kan rida på något annat så vill jag inte beställa hem den om jag inte kan använda den nu. Mig veteligen är de de enda som går en bra bit bakom öronen, så det kändes som det bästa alternativet. För att vara på den säkra sidan ringde jag och pratade med Cheval och efter mycket spekulerande, lite mätande och jämförande kom vi fram till att det inte skulle vara några problem. I värsta fall får jag bara skicka tillbaka den!

Alltså, en döööösnygg Equiline-luva borde landa i brevlådan i veckan! :D

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; Det tycker jag absolut du ska!! Det är verkligen en jättefin tävlingsplats, ligger på en camping så det är smidigt med boende och så om man bor långt härifrån :) Jag gillar tävlingen och så iaf! :D

2012-06-11 @ 16:36:22
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Johanna Torudd

sv; Ja det blir ju en bra bit! ;)

2012-06-11 @ 16:55:36
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Karin

Varför kan du inte rida på något annat än ditt Difference täns för?

Svar: För att göra en lång historia kort så har han svårt att ta trycket som ett vanligt träns ger i nacken och får då spänningar :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-06-23 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback