2012-06-16 @ 21:37:45

Dagens energiknippe

Tog en uppsutten PW på Blezter idag och som vanligt var där en del sprall i honom. Blir inte riktigt klok på var han får all energi från, för någon speciellt energirik diet går han ju knappast på. Inte något Super Mega Power Sport Extra ++ här inte, vetekli räcker gott och väl för att hålla igång denna herren!

Efter ridningen satte jag mig ner för att putsa igenom utrustningen inför imorgon, så vi åtminstone är rena och snygga.

Ser ni förresten att vi red på vanligt träns idag? :D

Som en liten parantes; jag städade inte sadelkammaren idag... FAST, till mitt försvar kan jag säga att jag faktiskt prioriterade att lägga mer tid på Blezter och putsningen och därför inte hann med det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback