2012-06-22 @ 09:00:00

De ultimata stallskorna?

Nja, foppatofflor är väl inte det optimala att ha på fötterna vid hantering av varken smulig halm eller ett djur på drygt 600 kg, men skönt är det! Under flera somrar levde jag i mina foppatofflor och det gick till och med så långt att jag åkte på tävling i ett illgrönt par, haha! Tyvärr råkade jag glömma stövlarna hemma vid ett tillfälle och fick i väntan på dem rida fram i mina foppatofflor. Kan lova att jag drog blickarna till mig!
 
Foppatofflorna kommer inte få hänga med lika ofta denna sommaren, och definitivt inte på tävling, men ett par dagar kan de minsann få pryda mina fötter!
 
Lägg märke till min solblekta dalahäst!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

foppatofflor i stallet är uuuunderbart!

2012-06-22 @ 11:08:09
URL: http://thirtyeight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback