2012-06-01 @ 13:07:44

Falsterbo-veckan

I år kommer jag befinna mig nere i Falsterbo under precis hela veckan! Från början hade jag tänkt åka dit under enstaka dagar, alt stanna över den sista helgen men det hela ändrades i förra veckan. Blev tillfrågad att stå som funktionär i presscentret tillsammans med bla Alexandra, och det tackar man väl inte nej till? Hårt jobb, massa hästar, roliga kvällar och grym shopping står på schemat! Tror det hela kommer bli galet bra! :D

Ska ni ner till Falsterbo i sommar, och i så fall när?


Bild från förra året, tagen under finalen av Tour of Amateurs :)

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

Klart jag ska dit! :D men vet inte riktigt vilken dag än...

2012-06-02 @ 13:58:20
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback