2012-06-21 @ 13:51:24

Grym träning!

Minns ni att jag förra veckan skrev att det var vår bästa hoppträning någonsin? I så fall kan ni glömma det igen, för här har vi minsann en ny favorit!
 
Han lyssnade fantastiskt bra genom hela träningen men vågade samtidigt ta en del eget initiativ. Bla klarade han av kombinationen (som tidigare varit lite klurig) med enbart minimalt stöd från mig. Även vattenmattan och grinden flög han över utan att blinka.
 
Den übergrymma känslan jag hade syns inte alltid på filmen, men med tanke på de fina orden från Johan så vet jag att jag inte inbillade mig åtminstone ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

Vad fin han är!

2012-06-21 @ 14:25:30
URL: http://linnskjetne.blogg.se
Postat av: Camilla

Ser jätte bra ut

2012-06-21 @ 16:03:34
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Frida

Han ser så stabil ut & fin! :)

2012-06-21 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback