2012-06-28 @ 13:45:28

Hoppträning 27/6

Har legat lite lågt med bloggningen i ett par dagar då det varit en del brist på både motivation och inspiration. Har engentligen rätt mycket tankar om vad jag kan skriva men lyckas inte riktigt samla huvudet tillräckligt för att faktiskt få ihop något, tråkigt men sant.
 
Hur som helst, igår var det den sista hoppträningen innan sommaruppehållet. Från och med nu kommer det hållas träningar varannan vecka (?), tyvärr kommer det ta ett tag innan jag tränar igen. Åker som ni vet till Falsterbo nästa fredag och stannar där i 10 dagar vilket innebär att jag missar träningen. Nästa kommer alltså inte bli förrän om ungrfär en månad. Åter till träningen:
Gick helt okej! Han kändes lite trött och seg men hoppade ändå fint. Lyssnade bra och hoppade allting utan att tveka. Körde som vanligt lite kombinationsträning, vilket också det gick bra. Avslutade med en oxer på 1,05 som verkligen såg jättehög ut... Blir så när man tränar styrka och kontroll på runt 60 cm hela tiden annars ;) Haha. Jag fick inte den där superkänslan jag haft de två senaste gångerna men som sagt, han hoppade fint ändå!
 
 
Film kommer senare, OM jag kan få programmet att samarbeta!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: det är sjukt roligt! för både häst och ryttare :D

2012-06-29 @ 23:58:29
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback