2012-06-10 @ 09:18:31

KM

Dressyr-KM går av stapeln idag och jag tänkte faktiskt åka dit och fota lite. Förra året var jag med själv och det var faktiskt bara någon vecka innan Blezter skadade sig. Minns att han var fruktansvärt fin på framridningen men gick och spände sig på banan vilket resulterade i att vi en gång bröt av i galoppen, han gick och drog ihop sig och trippade fram lite. Trots det fick vi ihop 62,06% - supernöjd var jag! Det som kändes allra bäst var att de som tävlade lokalt eller högre låg på ungefär samma procent som de vanligtvis gjorde, alltså gav det ett ganska bra mått på hur vi skulle bli bedömda om vi gav oss ut på en lokal.

Hur som helst, det är där jag kommer finnas under förmiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback