2012-03-08 @ 15:38:16

Balltramp

Jag har för vana att alltid sätta både senskydd och boots på Blezter vid ridning, bakbenen skippar jag däremot ofta då jag upplever att han får mer "tryck" utan skydd. Igår struntade jag däremot i bootsen eftersom jag kände att jag inte fick honom helt ren och torr i karlederna - och självklart trampar han sig! Kanske borde ge Blezters skador och bakslag en egen kategori här på bloggen? Haha

Jag är så fruktansvärt irriterad på mig själv att jag inte tog på dem, å andra sidan så var risken för skav stor. Så, pest eller kolera?


Kommentarer
Postat av: LiNAHAGMAN*

Deppa inte ner nu, bara lär dig av ditt misstag. Det där kan du ju rida med, inget farligt. Bara bootsen på oavsett vad nästa gång ju, ni är på G Frida! :D

2012-03-08 @ 17:43:18
URL: http://linahagman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte konstigt att han trampar av sig skon när det är så många cm därbak. Kolla din hovslagare med det.

2012-03-09 @ 11:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback