2012-03-20 @ 10:19:17

Drömmer vidare

Efter att ha lusläst och dubbelkollat allt i TR har jag kommit fram till att mitt och Blezters mål för 2013 är fullt möjligt, även om det så klart kommer kräva mycket hårt arbete, och såklart lite tur. Det känns i alla fall som en bra början att regelverket håller för planerna och att det nu hänger på mig och Blezter.
Jag har även börjat lägga lite planer in på året därpå, alltså 2014. Även där håller regelverket för oss, så jag känner mig faktiskt väldigt hoppfull om att allt kommer gå vägen - speciellt år 2014! :D

Innan vi kan börja jobba mot dessa mål är det ett par saker som måste ordnas först:
- Igångsättning och uppbyggnad. Eftersom han stått skadad sedan september kommer det ta ett litet tag att bygga upp styrkan och konditionen igen. Fördelen med hans skada är den att det inte kommer påverka igångsättningen på så sätt som tex en kotledsinflammation kan göra, inte heller är risken stor för att skadan "går upp" (förutsatt att han inte får nya sår...)
- Ny hoppsadel. Redan innan skadan hade han börjat växa ur sin hoppsadel, men då han verkade komma in i en liten växtperiod i samband med skadan så passar den inte alls längre. Det blir att prova ut en ny när han musklat på sig lite mer, tanken är att det ska vara i början av maj.
- Hopptränare! Här har jag faktiskt en ganska bra tanke om vem jag vill träna för, nämligen Johan Hillström. Får åka iväg och kolla på någon av hans träningar innan jag bestämmer mig, men jag känner mig ändå väldigt säker på att han kan hjälpa oss mycket.

När dessa saker är fixade är det bara att köra så det ryker! :D



Jag har funderat ett tag på om jag ska avslöja lite mer detaljer om mina mål och drömmar, men det får nog vänta lite till. Har alltid haft svårt att prata öppet om sådant, antagligen för att jag är lite rädd att misslyckas. Ska ta mig en funderare över det här, för någon gång måste jag våga släppa spärrarna ^^,

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Vill veta :D

2012-03-20 @ 17:29:11
URL: http://othello.blogg.se/
Postat av: Alexandra Jeppsson

Kolla när jag tränar :D:D Jag ska träna Loma för honom också, utmärkt eftersom hon inte fattar någonting och han kan sånt ;)

Kom igen, dra drömmarna!

2012-03-23 @ 16:05:32
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback