2012-03-23 @ 21:54:23

Tittat på Figaro!

Så här på kvällskvisten bestämde mamma och jag oss för att åka iväg till Åstorp och titta på när Blezters pappa, Figaro R, gjorde sin första start för året. Jag har inte sett honom sedan jag gjorde min APU på Gränsbo hösten 2010, så det var roligt!
Både häst och ryttare skötte sig bra och när vi åkte därifrån låg de på en sjätteplats :)


Åstorp (min hemmaklubb) är bra på många sätt och vis, men det ovanligt mörka underlaget är verkligen ingen hit när det ska fotas. Hade inte varit fel med lite mer erfarenhet och lite bättre utrustning heller ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Eller helt enkelt bätre ljus och underlag i ridhuset :D

2012-03-23 @ 22:08:30
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback