2012-03-12 @ 16:15:38

Total lycka!

Efter gårdagens ridpass var jag så löjligt glad, nöjd och ja - lycklig helt enkelt, att ni inte kan förstå! Den känslan som infinner sig efter ett lyckat ridpass har känts så avlägsen för mig de senaste månaderna, och det var knappt att jag kunde komma ihåg hur den kändes längre. Igår kom den äntligen tillbaka, och jag känner mig fortfarande lite sprättig i kroppen när jag tänker tillbaka på gårdagen! :D

Allting fungerade väldigt bra och jag kan riktigt känna hur spänningarna försvinner undan för undan. Vi tog även den första galoppen sedan september och det gick så fruktansvärt bra! Jag satt med ett stort leende på läpparna hela tiden och det kändes verkligen som om jag var hemma, det här var rätt.


Fina, fina häst!

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: det kan jag garantera att han gör! :D

haha hon såg för rolig ut när hon hoppade innan.. Ibland undrade man verkligen vad det skulle bli av dendär hästen xd

2012-03-12 @ 16:53:56
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha ja det var tur! :D ett tag var man lite orolig.. haha!

2012-03-12 @ 21:24:23
Postat av: Sara Carlsson

Kul att det äntligen går åt rätt håll för er efter all otur! :D



sv: den kostade 129kr, så var ett riktigt kap. Har provat den på katten och den fungerar toppenbra.

2012-03-13 @ 11:50:53
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Anni Oveson

Måste bara säga att jag verkligen gillar din kommentar angående Schockemöhle och hans påstådda barrering. Så himla bra skrivet! :D

2012-03-18 @ 12:17:14
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback