2012-03-13 @ 20:29:18

Krossade drömmar leder till nya

För mig och Blezter handlade 2011 mest om att komma igång med att träna och tävla, samt bygga vidare på grunderna. Alltså fanns där inga mål om att starta några högre klasser eller liknande, däremot hade jag en väldigt klar uppfattning om var vi skulle befinna oss ett år senare och att just 2011 var betydande. Det var året då grunden för vår framtid skulle läggas - och detta stadigt!

Preliminära planer lades upp, jag var mer målmedveten än någonsin och bang - Blezter skadad. Djursjukhusbesöken löste av varandra, allt var en berg- och dalbana och det var så svårt att se ljuset i tunneln. Nu, efter en skadeperiod på 5,5 månader är vi äntligen på rätt väg igen. Däremot har vi förlorat mycket tid, och årets drömmål är inte längre inom räckhåll. Falsterbo 2012 är numera inte mer än en dröm, om än en fin sådan!

Däremot har jag satt ett nytt mål för 2013. Det blir till att lusläsa TR, börja planera redan nu och se till att jag får igång min jäkla anamma - för nu är det min själ vår tur!


foto; Malou Kastman

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Häst & Träningsblogg

Sv: Nej då, du har en likadan person här haha. Jag har aldrig förstått mig på människor och jag kommer nog aldrig att göra det :)

2012-03-13 @ 21:54:28
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Henny - blogg om livet med hästar på nybyggd gård!

Fin blogg du har! :D

tråkigt med skadad häst och andra motgångar, men det är bara att kämpa vidare!! =)

2012-03-13 @ 22:20:38
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

Sv: har inte sett alls länge, jag började titta i helgen ;) är på avsnitt 11 säsong 1.

Jag tittar via tv-links.eu

2012-03-16 @ 09:30:42
URL: http://Carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback