2012-03-11 @ 09:56:05

Vårkänslor!

Jag åkte upp till stallet i morse för att sätta på Blezters boots och passade på att slänga ut honom när jag ändå var där. Vårkänslorna verkar ha tagit över hästarna helt och hållet, för där var ett jäkla tempo i hagarna. Det gick till och med så långt att Blezter skrek och slog med ena frambenet - det ni! Haha

Fast när det är runt +5, strålande sol och klarblå himmel är det kanske inte så konstigt. Jag drabbades själv av världens sommar-feeling när jag kom in i sadelkammaren och kände doften av flugspray ^^,



Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: haha eller hur är det så ;) det är lite lättare på något sätt att köpa hästsaker också..

2012-03-11 @ 21:29:19
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Häst & Träningsblogg

Sv: Ja det tycker jag verkligen att du ska göra! Även fast det kanske inte är lika stort som GHS är det fortfarande helt fantastiskt och underbar atmosfär :)

2012-03-11 @ 23:35:13
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback