2012-05-30 @ 17:26:33

Det börjar dra ihop sig

Dagen har gått åt till att fixa de allra sista sakerna inför morgondagens studentbal, så nu är jag redo med allt från smink och smycken till klänning. Egentligen är detta med bal kanske inte någon typisk Frida-grej direkt, men det är något som absolut bara händer en gång i livet och jag tror att det kommer bli fruktansvärt roligt! Detta kommer trots allt vara en av de sista sakerna jag gör i skolan, även om det inte riktigt är i skolan något av detta händer. Haha

Åtta dagar senare är det dags för studenten!


En av alla bilder från måndagens lärarmiddag

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: ja okej, ja det beror ju helt på hästen! :) när jag rider Spottis dagen innan i tex PD'n så brukar hon vara så himla jobbig på framridningen på tävlingen.. haha! men det vet jag ju inte alls hur nästa häst kommer vara! :) den kanske är helt annorlunda, vem vet!



Du gissade helt rätt, han är 2! :) men tycker att han är himla utvecklad för att bara vara så ung! två är ju ändå den åldern då kroppen brukar vara som mest osamanhängande.. Bilden gör honom inte helt rättvisa, men i verkligheten ser han verkligen ut som en fullvuxen helt färdigutvecklad islänning! Petra tycker att han kan sluta växa snart, annars får hon en himla stooor hingst sen, haha! och det blir nog inte roligt för han är en riktig drövel! ;D

2012-05-30 @ 20:42:42
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback