2012-05-26 @ 14:25:28

FÄRDIG!!!

Detta är något jag längtat efter att få skriva under en ganska lång tid - JAG ÄR FÄRDIG! Totalt jäkla färdig med skolan och allt vad den innebär. Jag har idag skrivit klart och skickat in mitt sista arbete i EngC, även ett religionsarbete som legat färdigt ett tag har skickats in och mitt projektarbete är rättat. Två veckor innan studenten, och jag är klart med allt. Hur underbart?!

Exakt vad som händer nu vet jag inte, inte heller om jag ska läsa vidare så småningom och i så fall till vad. Jag ska ha åtminstone ett sabbatsår där jag försöker jobba så mycket som möjligt, och såklart - njuta lite av livet. Vi får helt enkelt se vart livet för mig, och om det inte för mig någonstans får jag väl se till att placera mig själv någonstans!


De kommande veckorna väntar lärarmiddag, bal, studentveckan och såklart - studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback