2012-05-04 @ 14:57:41

Fredag

Jag var galet trött i både kropp och knopp efter gårdagens sadelutprovning (som jag ska berätta mer om alldeles strax) och när jag kom hem fastnade jag ganska snabbt framför TV:n. Därför stod bloggen tom igår, men med tanke på det underbara vädret så tror jag att många utav er hade ärenden på annat håll ändå.

Hur som haver, idag är det fredag! Det är alltid härligt med helg, även om denna veckan har varit den minst krävande i hela min skol-historia haha! Dagen inleddes bra med en joggingrunda på drygt 2,2 km (som förvisso nästan tog död på mig) och har därefter rullat på väldigt bra. Dagar som denna är så otroligt stärkande! :D
Jag ska så småningom upp till stallet för att ta in alla hästarna och därefter rida ut en runda i skogen. Sakerna jag fick med mig hem igår ska även fotas! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback