2012-05-23 @ 18:20:07

I'll be back

Jag tror inte att någon av er läsare missat att jag legat väldigt lågt med uppdateringen på den senaste tiden? Det har helt enkelt varit för att jag inte haft ordentligt med tid till att verkligen sätta mig ner och skriva, än mindre att fota och fixa till mer "speciella" inlägg. Det hela känns lite tråkigt, inte minst för att statistiken håller samma höjd dag efter dag - trots att jag inte kommer fram med något roligt. Är såklart jätteglad att ni fortsätter kika in, men lite dåligt samvete får jag allt över uppdateringen. Jag har endast två prov och en inlämning kvar innan studenten och det har jag tänkt fixa klart innan veckans slut - sen kommer jag tillbaka!

Hur som helst, idag är det äntligen dags för vår andra Johan-träning! Som vanligt kommer jag vara hemma väldigt sent (rider 21-22...) och ni får därför förmodligen inte någon uppdatering förräns i morgon. Håll tummarna för mig och kalaspuffen! :D


Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Häst & Träningsblogg

Sv: Tack så jättemycket, ska bli superkul att springa! :)

2012-05-23 @ 20:23:36
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback