2012-09-06 @ 15:11:00

Hoppträning 5/9

Igår hölls träningen i B-hallen som är betydligt mindre än de andra två ridhusen, och därför låg fokus på markarbete och småhinder. Har inte så mycket att säga än att det inte funkade alls. Jag hittade ingen känsla i ridningen och ja, det hela var bara kasst. Det blev inga direkta missöden eller stora saker, men det var bara inte bra alls. Inte ofta jag sitter med tårar i ögonen, men igår var ett undantag.
 
Ska försöka ladda om till söndagens tävling och där sätta en fin runda.
 
i princip allt utom de två första sprången finns med, mamma bytte batteri i kameran just då. Nyaste låten jag hittat också va? Haha

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Det va väl inget fel på den träningen? Ser bra ut tycker jag.

2012-09-06 @ 16:44:52
URL: http://othello.blogg.se
Postat av: Victoria

Håller med Louice, det ser ju jätte bra ut!

2012-09-06 @ 21:54:12
URL: http://www.flyingchanges.blogg.se
Postat av: Maria Wikström Kvidinge

Tycker jag med! Kul att titta in och läsa på din blogg.Du är flitig med att uppdatera. I morgon ska jag till Ljungby och titta på en transport (Star trailer safir-00a med fronturlastning) Får hoppas det är något att ha, men jag har bara hört positivt om de släpen. Hur går det själv med letandet?
Kram :)

2012-09-07 @ 10:14:06
Postat av: Hanna - Foto & hästblogg

Det är nog svårt att avgöra från en video samt att jag inte har en aning om hur han är att rida men jag tyckte det såg bra ut. :) Han verkade aldrig komma fel vad jag såg och han såg ut att ha en bra galopp.
Men hoppas det känns bättre på tävlingen och lycka till! :)

2012-09-09 @ 21:56:06
URL: http://polarskens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback