2012-09-13 @ 09:00:00

Nästa tävling

Som ni vet blev det ingen tävling i söndags (och ja, jag är fortfarande sur över det), men som tur är ligger nästa inte allt för långt fram i tiden. Om drygt en vecka styr vi bilen mot Helsingborgs fina banor för att hoppa en 90-klass, spännande! :D
 
Har varit på många av Helsingborgs tävlingar, både som publik, fotograf, hästskötare och funktionär - men aldrig som ryttare. Med tanke på att det är en väldigt fin anläggning som faktiskt anordnar en del tävlingar, plus att den inte ens ligger 20 min bort, är det konstigt att jag aldrig startat där. Å andra sidan har jag heller aldrig startat i Skromberga (10 min från stallet) eller Ödåkra (knappt 20 min från stallet). Däremot har jag startat på Willands flera gånger (knappt 2 h hemifrån) och ridit en omgång av div II på Kristianstad RK (runt 1 h 45 min hemifrån)... Haha
 
Nej, nu taggar vi till inför starten nästa helg! :D
 
Foto: Malou Kastman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback