2012-09-01 @ 09:00:00

Snart, snart, snart!

Under Falsterbo Horse Show, alltså för en evighet sen, beställde jag ett par nya stövlar från Fellini. Jag kikade på dem ett par dagar i rad innan jag slog till, vissa dagar lyckades jag till och med snegla på dem flera gånger... Haha
 
Försäljaren lovade att de skulle dyka upp under september månad, så nu kan det ju inte vara långt kvar? :D Är måttligt trött på mina Tretorn nu måste jag säga...
 
Och jo, de är bruna. Fotade dock i motljus så de ser mörkare ut ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

vad ska du göra med dina tretorn?

Svar: Tror faktiskt de kommer få stanna som hemma-stövlar, bra att ha :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-09-02 @ 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback