2012-09-30 @ 10:20:40

Söndag

Idag ska jag sitta upp på Blezter igen för första gången på 6 (?) dagar, kan bli spännande! Han har bara skrittats för hand/vilat på grund av benet, men nu ska vi rulla på igen.
 
Kan tänka mig att han kommer vara pigg, spänd och tittig till en början men sen vara gudomligt fin när vi väl blivit av med den jobbigaste energin. Det brukar alltid vara så och jag förväntar mig inte att denna gången ska vara annorlunda på något sätt ;)
 
Jag ska snart återuppta städandet/utrensningen av rummet och garderoben, så där blir lite ordning. Ska göra en rejäl uppfräschning av rummet nu i höst/vinter med målning av väggar och lite renovering av möbler, tror det kommer bli kalasfint! Kan säga att det verkligen är dags att snygga till där uppe, sist jag gjorde något åt rummet var väl för si så där 7-8 år sedan, vilken innebär att jag fortfarande har en hel bokhylla proppfull med gamla Pollux-böcker, gula väggar och en massa galet fult krimskrams utspritt överallt. Haha. När det är klart tror jag faktiskt att jag måste lägga ut bilder här så ni får se, fast det lär dröja ett bra tag till!
Bild från Penshurst, England, våren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback