2014-03-06 @ 09:00:00

Akademisk Ridkonst

I somras provade jag på AR (Akademisk Ridkonst) för första gången någonsin, och det var riktigt intressant! Jag ska vara ärlig och erkänna att jag kanske inte riktigt visste vad jag gjorde hälften av tiden, fastän jag fick tydliga instruktioner så är det inte lätt att snappa upp allting. Tycker dock att det gick riktigt bra ändå, Blezter skötte sig ypperligt som vanligt!
 
Det jag tyckte var ganska fantastiskt är skillnaden dessa 20 min (?) gjorde för Blezters överlinje. Kan även tillägga att vi inte gjorde något avancerat alls, utan gjorde bara det mest grundläggande; framåt-nedåt och ställning i ganascherna. Jag vet att bilderna nedan inte är tagna i exakt samma vinkel eller moment, men de visar ändå vad jag vill påpeka!
 
Vänster: I början av träningen.                                Höger: efter träningen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback