2014-03-12 @ 16:39:35

Det gick ju... bra.

Det gick ju verkligen bra med att hålla igång uppdateringen på bloggen, eller vad säger ni? Haha
 
Hur som helst så har jag en bra (eller bra är den inte) anledning till att jag tog en minipaus, och det är för att jag har misstänkt att Blezters ena senskada gått upp lite igen. Det kändes, rent ut sagt, för jävligt och jag visste knappt var jag skulle ta vägen. När man äntligen kan börja se ljuset i tunneln, rasar taket in och det är bara att börja om igen i pricip. Med andra ord var bloggen det sista jag hade i huvudet. 
 
Jag ringde såklart till veterinären för att höra vad han tyckte och självklart ville han se Blezter för att kunna göra en ordentlig bedömning. Eftersom han inte är halt utan "bara" lite besvärad av det i dagsläget bestämde vi att vänta tills nästa vecka då vi har ett återbesök inbokat. Det finns inte så väldigt mycket mer att göra än det jag gör nu, alltså kyla, motionera ytterst lite och hålla tummarna för att det inte är den djupa böjsenan som (eller något annat för den delen) som tagit skada. Igen.
Hur det här har hänt vet jag inte, men jag gissar att det är något han hittat på i hagen. Kanske borde linda in honom i bubbelplast och sedan låsa in i en vadderad box?
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch då, vad jobbigt! :-/

2014-03-13 @ 18:02:25
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback