2014-03-04 @ 21:24:25

Hey, I heard you were a wild one

Idag bjöd Blezter på en ny uppvisning, kort men ack så spännande! Föreställningen inleddes i sann heavy metal-anda, med headbangning och allt, och fortsatte sedan till en blandning av bugg och balett. Önskar jag hade haft med någon som filmat, för han såg verkligen inte klok ut! Haha. Det är tur att han är så snäll som han är, annars hade jag nog vänt och sprungit åt andra hållet. Tack och lov brukar han inte hålla på såhär, tvärt om så får jag väldigt ofta höra hur imponerade folk är över hur otroligt bra han håller sig i skinnet, och jag kan inget annat än hålla med!
 
När han blev lite "jobbig" idag försökte jag jobba med bogen på honom (ska försöka förklara lite mer om det senare), men det visade sig vara en ganska dålig idé. Jag var inte alls så närvarande som jag trodde att jag var och eftersom han inte gärna ville ge med sig i bogen var det bäst att lägga ner igen, för att fortsätta i det läget hade garanterat skapat mer problem än vad det hade löst. Ber om ursäkt om det där mest lät som svamlande, ska som sagt försöka förklara vad jag menar lite senare! :)
 
 Bild från förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback