2011-08-27 @ 21:52:12

Underbar häst

Idag tog jag och Blezter en liten runda i skogen och han var så underbart fin så ni anar inte! Skritten var riktigt energisk och han skrek verkligen "jag vill, jag vill, jag vill!" hela tiden och sånt är så jäkla roligt! Massa farliga saker var där såklart ute men han måste ha sett jäkla snygg ut!
Traven var utan dess like, vilken power och bärighet! Wow, vet inte vad jag ska säga :')

Vi lyckades till och med slänga in en liten piaff, vilken känsla haha! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej får du rida iväg fastän det är sjukdom i stallet? När tredje grannen hade sånt fick inte vi rida ut eller något med våra ponnys. Hoppas det löser sig så det går över. Caroline

2011-08-27 @ 23:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback