2011-06-02 @ 21:11:22

Tänk annorlunda

Något jag tänker på varje gång jag sitter med kameran i högsta hugg intill tävlingsbanan är hur illa många ryttare rider. I alla kategorier finns där alltid någon som slår hästen över, skriker, sliter den i munnen eller allmänt bjuder på en dålig ritt.
Istället för att rikta fokus mot dessa och skriva en massa dissar tycker jag det är viktigare att lyfta fram de duktiga ryttarna, för det finns många som förtjänar att nämnas! Det är dessa som förtjänas att nämnas, inte de som inte kan uppföra sig.

Idag tittade jag ut två stycken som jag tyckte bjöd på en lugn, balanserad och snygg ritt.

Madeleine Nilsson på ponnyn Pontus


och Ester Lidén Kiraly på ungponnyn Fantomas


Självklart finns det fler duktiga ryttare men det var framförallt dessa jag tyckte gjorde lite extra bra ifrån sig idag :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Känner du dom? :)

2011-06-02 @ 21:21:47
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sofia - RACEHORSES

Jag känner Ester och hon är faktiskt väldigt duktig på att rida, hon rider även ponnygalopp :) Riktigt trevlig är hon dessutom :)

2011-06-02 @ 21:32:51
URL: http://jockeylife.blogg.se/
Postat av: caroline

får du lägga ut bilder på dem som du inte känner?

2011-06-03 @ 14:17:33
Postat av: madeleine

Åhh tack :D Blir så glad att höra när andra säger att det ser bra ut och att man inte rider som en idiot! :')

2011-07-19 @ 13:43:06
URL: http://madeleinejennifer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback