2011-06-11 @ 15:39:26

Till stallet

Jag ska strax sticka iväg till stallet och det är hoppning som står på schemat idag! Tanken är att jag ska hoppa lite hinder i följd och linjer, inget avancerat och inte så många språng men mer för att se så det fungerar. Det bara drygt en vecka kvar till vi ska iväg ju! :D


Blezter i höstas, bilden är väldigt missvisande då han inte var så biffig utan ganska klen och vinglig av sig men det gör ingenting att han ser biffigare ut på bilden ;) haha
Där har blivit en stor utveckling för oss båda! Och om ni undrar varför jag är så framåtlutad - hindret är precis utanför bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ofta hoppar du blezter? :D känns som du gör de väldigt ofta nu, ingen illa menat! jag är bara nyfiken ^^

2011-06-11 @ 15:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback