2011-10-01 @ 05:39:00

12. Min favoritgren

Jag har faktiskt två stycken som jag inte riktigt kan välja mellan! Både hoppningen och dressyren är jäkligt roliga, men såklart går det i perioder då det fungerar bättre i den ena än andra vilket gör just den grenen roligare - för tillfället. Jag har tränat lite terräng också och även det är himla roligt!

Jag tror det spelar in vilken häst jag sitter på också, det är trots allt roligast att göra det hästen tycker är roligt! :D Har man en häst som inte alls tycker om att hoppa utan situationen blir som sådan att man måste lyfta den över varenda hinder, då avstår jag hellre helt från hoppningen eftersom hästen inte trivs med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback