2011-04-30 @ 11:14:45

God förmiddag!

Änsålänge har det inte hänt så mycket, och det kommer inte hända så mycket heller. Egentligen borde jag nog plugga lite idag, men koncentrations är verkligen på noll. Lite senare ska jag rida Blezter, tror faktiskt det blir i ridhuset så jag kan kolla lite i speglarna om det ser ut på ett ungefär som det känns. Jag har under en vecka ridit på en gräsplätt då jag tycker det kan vara lite roligare än paddock/ridhus men nu behöver jag helt enkelt något att kolla i för att checka av :)

Som ni kanske märkt försöker jag hålla igång bloggen som vanligt (så gott det går) då det känns som allt blir lite lättare när resten utav livet fortsätter som vanligt, fastän ingenting riktigt är som vanligt.

Ni kan få se bilden jag ritade på esteten i torsdags. Vi skulle, med hjälp av ett djur, avbilda våra känslor. Jag kände att jag inte riktigt ville eller kunde avbilda vad jag kände just då och valde att ta en annan känsla - frihet. Jag tror ni förstår tanken bakom just det valet.


Detta med bild har aldrig riktigt varit min grej, men jag är faktiskt ganska nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback