2011-04-23 @ 20:14:11

Unghästskydd - igen

Nu är jag igång med mina unghästskydd igen, men det är så att jag passade på att prata med överdomaren igår och fråga vad som gällde under Pay 'n Ride eftersom jag inte kunde hitta något i TR. Hon var inte säker så det blev bläddrande i TR, men hon kunde inte heller hitta något om detta men var ganska säker på att jag var tvungen att ha godkända benskydd då Pay 'n Rides går efter TRs regler.

Slutsats: Jag måste mäta mina benskydd en sista gång, håller de inte måttet får jag beställa nya!

'Cause we're gonna rule the world


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja, får väl hoppas på det :) ska ge henne lite extra b-vitamin..



Haha, det är en del av Soccans rekvisita som jag testade idag ;)

Hon ska vara skäck imorgon tror jag. Iallafall inte sin vanliga färg

2011-04-23 @ 21:09:14
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback