2011-07-09 @ 19:30:24

Fårskinnspadd under sadeln

Blezters sadel har glappat lite där bak, inte så värst mycket men jag är rädd att han med tiden ska få ont eller i värsta fall tryckskador. Det ska tyvärr inte så mycket till innan de börjar reagera. Jag trodde att det kanske skulle bli lite tight med fårskinnspadden mellan, men det verkade fungera ganska bra faktiskt! Självklart ska jag kolla av med jämna mellanrum (en gång i veckan eller så) så den inte blir för trång, men just nu verkar det fungera som sagt!

Glappet syns tyvärr inte så mycket på bilden, men ni ser åtminstone lite skuggor. Hade jag spänt en sadelgjord hade det kanske synts lite tydligare?


Jag hade nästan glömt hur snyggt det är med fårskinnspadd dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback